Klachtenregeling
Heb je een klacht? Vul het formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Wij bevestigen de ontvangst van jouw klacht per e-mail binnen 24 uur.
De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van onze directie. Uiteraard streven wij ernaar jouw klacht tot volle tevredenheid af te handelen. Binnen vier weken kun je een mondelinge en daarna schriftelijke/e-mail reactie op jouw klacht verwachten. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt je binnen 4 weken in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht; bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer uitsluitsel verwacht wordt. Allen die betrokken zijn bij de afhandeling van jouw klacht, gaan vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens.
Indien je niet tevreden bent met de wijze waarop uw klacht wordt afgehandeld, dan kun je de klacht indienen bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken. Voor meer informatie surf naar de site: www.degeschillencommissie.nl. Expertisecentrum Vertrouwenspersoon legt zich neer bij de uitspraak van de Geschillencommissie. Eventuele consequenties worden door ons binnen 4 weken afgehandeld.
Klachten en wijze van afhandeling worden geregistreerd. De bewaartermijn van de klacht is 5 jaar.